Vide

Pogā tiek izmantotas dažādas klasiskās un alternatīvās pedagoģijas metodes, radot pārdomātu, mājīgu un radošu vidi bērna harmoniskai augšanai. Pogas telpās pārsvarā izmantojam neitrālas un mierīgas krāsas, lai pārlieku nekairinātu bērnu jutekļus: viņu ikdiena pati ir spilgtiem notikumiem un darbiem pilna.

Attīstošie individuālie darbi

– burtu un ciparu darbiņi, Montessori materiāli, puzles un šo darbu brīvā izvēle attīsta bērnos patstāvību, audzina gribu un palīdz iepazīt matemātikas un burtu pasauli. Pateicoties iespējai pašiem atbilstoši interesei izvēlēties darbu, lasīt un pazīt ciparus bērni Pogā lielākoties iemācās nemanot un patstāvīgi.

Praktisko darbiņu stūrītis

– ļauj apgūt dažādas praktiskās iemaņas: bēršanu, vēršanu, šķirošanu, skrūvēšanu, tīšanu un citas. Te iespējams darboties gan podziņām un pērlītēm, gan ar smiltiņām un graudiem, un citiem dabas materiāliem. Šie darbiņi arī lieliski nomierina trauksmainākus bērnus un sagatavo bērna roku rakstīšanai.

Bērniem brīvi pieejams mākslas stūrītis

– papīrs, zīmuļi un krītiņi, plastilīns, šķēres, līme un citi materiāli, kur mazie mākslinieki arī ārpus mākslas nodarbībām var brīvi radīt, izbaudot darbošanās procesu.

Pāru un grupu spēles

– attīsta prasmi ievērot noteikumus, sagaidīt savu kārtu, sadarboties nelielās grupās.

Grāmatas

– gan bilžu grāmatiņas, gan enciklopēdijas – noteikti atradīsiet katrā Pogas grupā. Kā gan citādi rosināt bērnus mācīties lasīt, ja ne ļaujot pašiem šķirstīt bērnu grāmatas?

Vide brīvajai rotaļai

- leļļu stūris, kurā atrodami kastaņi, čiekuri, kociņi, krāsaini lakati, trauciņi, tamborētas un šūtas lelles, dabīga koka kluči un daudz kas cits, ļaujot bērniem pašiem radīt savu pasauli un rotaļu tēlus – kuģus, mājas, pilsētas – un savu vietu tajā visā.